Haber

Bayraklı Belediyesi Vatandaşların Taleplerinin Yüzde 93’ünü Çözdü

Vatandaşlara daha hızlı ve aktif hizmet verebilmek, talep ve tekliflerin daha hızlı analiz edilebilmesi için Davet Merkezi ve tek numara üzerinden hizmet veren Whatsapp Bağlantı Hattı ile çalışmalarını sürdüren Bayraklı Belediyesi, 15 bin 500 talebi değerlendirdi. son 8 ayda vatandaşlardan 14.500 tanesini inceledi. Veterinerlikten sosyal yardıma, sağlıktan park bahçe işlerine kadar her alanda hizmet veren belediyenin çalışmaları ilçe sakinlerinde memnuniyet yarattı. Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal, “Tüm mahallelerimizde ihtiyaç duyulan alanlarda çalışmalarımıza devam ediyoruz. Hızlı, güvenilir, adil ve eşit hizmet anlayışıyla vatandaşlarımıza hizmet üretiyoruz.”

Kalite odaklı hizmet anlayışını teknolojik yeniliklerle desteklemek ve vatandaşlardan gelen talep ve tekliflerin daha hızlı analiz edilmesini sağlamak amacıyla Davet Merkezi ve Whatsapp İletişim Hattını tek numara altında birleştiren Bayraklı Belediyesi, telefonla faaliyetlerini sürdürüyor. numara 0232 477 20 00. Vatandaşlar bu numarayı arayarak ya da WhatsApp’tan yazarak fotoğraf veya görsel göndererek sorunlarına çözüm bulabilirler. Vatandaşların gönderdiği bildirimler ve gelen davetler anında ilgili müdürlüklere iletilmekte ve analizler kısa sürede vatandaşlara ulaştırılmaktadır. Bayraklı Belediyesi ile İzmir Büyükşehir Belediyesi Vatandaş İletişim Merkezi (HİM) arasında sağlanan entegrasyon doğrultusunda talepler için ortak analizler üretilirken, Büyükşehir’i ilgilendiren konular sistem üzerinden ilgili birimlere iletiliyor.

8 ayda 15 bin 500 talep

Vatandaşların sorunlarına çözüm bulmak amacıyla gelen mesajları anlık olarak birimlere aktaran ekiplere, son 8 ayda 15 bin 500 talep, şikayet ve öneri geldi. Bunlardan 14.500’ü sonuçlandırılırken, 2.660’ının işlemleri devam ediyor. Veteriner İşleri, Sosyal Yardım İşleri, Fen İşleri, Temizlik, Emniyet Müdürlüğü, Park ve Bahçeler gibi birimler başta olmak üzere tüm talepleri tek tek değerlendiren ekipler, taleplerin yüzde 93’ünü sonuçlandırdı.

EŞİT VE ADİL HİZMET

Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal, “Teknolojik yeniliklerle vatandaşlarımıza daha hızlı ulaşmak, sorunlarını ve taleplerini hızlı bir şekilde çözmek için hizmetler üretiyoruz. Belediyemize gönderilen mesajlar direkt olarak ilgili birimlerdeki yetkili arkadaşlarımıza gönderiliyor ve sorunlar çözüme kavuşturuluyor.” Onun için en iyisini ve doğru olanı yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Pınar Escort
Gürsel Escort
Danamandıra Escort
İçmeler Escort
Kazım Karabekir Escort
Güvercintepe Escort
Nenehatun Escort
Eyüp Sultan Escort
İcadiye Escort
Küçük Sinekli Escort
Öğümce Escort
Yavuztürk Escort
Akçaburgaz Escort
Şehsuvar Bey Escort
Yeniköy Escort
Mehmet Nesih Özmen Escort
Adem Yavuz Escort
Ömer Avni Escort
Namık Kemal Escort
Abdurrahman Nafiz Gürman Escort
Fevzi Çakmak Escort
Güvercintepe Escort
Örnek Escort
Mehmet Nesih Özmen Escort
Ballıca Escort
Rüzgarlıbahçe Escort
Saadetdere Escort
Yukarı Escort
Kuruçeşme Escort
Saraç İshak Escort
Suadiye Escort
Kuzguncuk Escort
Dağyenice Escort
Ulus Escort
Soğanlık Yeni Escort
Bülbül Escort
Çengilli Escort
Nenehatun Escort
Mehmet Akif Ersoy Escort
Mehmet Akif Escort
19 Mayıs Escort
Harmantepe Escort
Reşitpaşa Escort
Topçular Escort